вторник, 31 май 2011 г.

Сладкарница "Пчела"



Надявам се по-горе посочената песен да обяснява достатъчно красноречиво отсъствието ми от блогосферата през последните месеци. За неоткрилите "Sentimental Swingers" напомням, че предстоят още два концерта от серията "Розе Бойар" преди Рони Бонбони да си вземе почивка за майчинство. Известна ми е само първата дата, а именно 11 юни 2011.

Петуниите цъфтят, пчелите жужат, а пациентите се пазарят дали не може да пият по малко вино без да спират лекарството за дископатия.



"Поне една чаша розе!" :)

3 коментара:

  1. Ако е розе, може.;)
    Друг възможен пазарлък е за малко експортно узо с много лед в комбинация с ксизалче.

    Иначе, както знаеш, Сентиментълките много радват и нямам търпение да изкарат още песни от ония, старовремските. Ще трябва обаче да набавим и розе.:)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз преди десетина дни се изкуших да си купя бутилка Розе, сега остава да измисля повод за да освободя духа на бутилката:-)
    Все пак първата песничка по ми хареса.:-)

    Линди,
    А ти на живо ли гледа изпълнението? Изглежда доста любопитна сбирка?
    Аз в петък вечер съвсем случайно попаднах на едно доста подобно местенце.:-)
    В галерия Геа, над сладкарница Лъки, Иско Финци свиреше импровизации и джаз за къдем на двама братя художници.
    Беше приказно, но както можеше да се очаква не носех фотоапарата за да заснема приказката.
    Човек и много да му се иска не може да заснеме красотата на живота и случайността. Опитах се да го разкажа, но ...

    Стояне,
    А ти? Съвсем се загуби от блогосферата.
    Нали тези дни е розобера, не само на Розето. Ако знаеш как ми се скитори. Ти няма ли да пътуваш насам?

    ОтговорИзтриване