неделя, 6 септември 2009 г.

Реколта

4 коментара:

  1. Карлсон от покрива14 септември 2009 г. в 0:34

    Доматчетата са чудни, това розово цвете ми е цел в живота, обаче досега не съм успяла да го култивирам, а готварската гилдия би изпаднала в потрес при вида на ножовете в кютучето. Може би трябва да се обърне дискретно внимание на мадам Франсоаз, че острата част на ножовете би следвало да е обърната нагоре, за да не се притъпяват излишно от собствената си тежест. Ако не ми вярвате, питайте Петер, той знае всичко по въпроса.

    ОтговорИзтриване
  2. Пардон. Ножовете случайно са попаднали в кадър. А цветето е жертва на бурни ветрове и беше откършено. После връзвах храста с канап. Изобщо ... помагам на красотата в спасяването на света.

    ОтговорИзтриване
  3. ООО! И аз имам домати! Хем на балкона си ги отгледах! Ама пусто не ми остава време да ги увековеча с една снимка...

    Да не забравя да добавя една честитка за блога - със здраве да си го ползваш и да не го обиждаш на грозен!

    ОтговорИзтриване
  4. Грозен ли казах? Имах предвид гаден, скапан и простак. :)

    Добре дошла и до скоро!

    ОтговорИзтриване